Je vybaven špičkovými funkcemi, jako jsou ES START pro snadné nastartování, HIGH TORQUE převodovkou s vysokým točivým momentem a kvalitní antivibrační technologií, to vše umožňuje zvládat i práce skutečně velkého rozsahu. Od prvopočátku jsme vyvíjeli křovinořez pro profesionály, který by umožnil dokončit jednu práci a ihned bez problémů přejít na další.

Profesionální postroj
Postroj ERGO PRO vám pomůže rozložit hmotnost stroje tak, abyste byli schopni vykonávat konzistentní a plynulý pohyb po delší dobu. Stroj k němu připojíte jednoduchým zacvaknutím a opět ho snadno odpojíte.

Kvalitní antivibrační systém
Skvělý čtyřbodový antivibrační systém zvyšuje komfort obsluhy. Méně vibrací znamená menší únavu a dokonaleji provedenou práci.

Převodovka HIGH TORQUE
Převodovka ECHO HIGH TORGUE s vysokým točivým momentem reguluje otáčky tak, aby byl řez vždy čistý a hladký bez ohledu, jak hustý porost sekáte. Tento vysoký točivý moment přidává stroji na výkonu, jako by měl o 5 cm³ větší obsah. Díky tomu také šetříte palivo a svoje síly.
Čím je výrobek jedinečný?
Silný
Křovinořez je osazen jedním z nejvýkonnějších motorů ECHO.
Snadný start
Patentovaná technologie ECHO ES START pro snadné nastartování.
Nízké vibrace
Antivibrační technologie ECHO účinně snižuje vibrace.
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 41.5 |
---|---|
Výkon (kW) | 1.8 |
Výkon (HP) | 2.4 |
Hmotnost bez náplní | 8.7 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.69 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 1.05 |
Karburátor | membránový |
Startovací asistent | ES-start |
Typ hnacího hřídele | Solid shaft |
Průměr hnacího hřídele | 8.0 |
Průměr hlavní trubky (mm) | 28.0 |
Převodový poměr | 2.08 |
Standardní nylonová hlava (objednací číslo) | X047-001121 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) nůž / strunová hlava | - / 96.6 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) nůž / strimpví hlava | - / 110.3 |
CO² (g/kW・h) 1 | 952 |
Vibrace pevá rukojeť / pravá rukojeť (m/s) strunová hlava | 4.3 / 2.7 |
Strunová hlava | B6 M10L |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.