Vytvořen pro optimální vyvážení hmotnosti a výkonu, pracuje tvrdě, abyste vy nemuseli. Bez námahy startuje, má vysoký točivý moment a lehkou ergonomii. ECHO SRM-237TES/U je křovinořez s U-rukojetí, který disponuje technologií ES Start pro snadné startování, lehkým, vysokým točivým převodem, filtračním systémem vzduchu z filcového materiálu a protivibračním systémem. Je ideálním společníkem pro malé a středně velké profesionální práce.
SRM-237TES/U
Vysoce výkonný profesionální křovinořez se U-rukovětí.
CZK 10,995.00
CZK 9,495.00
Kde nakoupíteScroll
Vysoký točivý moment.
Vysoký točivý převodový moment reguluje otáčky na zajištění čistého řezání, ať už se pohybujete přes krátkou trávu nebo vysoký, hustý keř. Vysoký točivý moment zvyšuje výkon na úroveň ekvivalentní s motorem o objemu o 5cm³.
Motor ECHO.
21,2cm³ motor, který je srdcem SRM-237TES/U, stejně jako všechny motory ECHO, je vyráběn v Japonsku podle nejvyšších možných standardů. S patentovanou technologií ES Start je snadné startování, výkonný, účinný a spolehlivý.
U-rukojeť.
Křovinořezy s U-rukojetí zvyšují pohodlí operátora tím, že podporují váhu jednotky (s náprsním pásem) a poskytují konzistentní rozsah pohybu.
Čím je výrobek jedinečný?
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 21.2 |
---|---|
Výkon (kW) | 0.7 |
Výkon (HP) | 1.0 |
Hmotnost bez náplní | 5.4 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.44 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 0.45 |
Karburátor | Diaphragm |
Startovací asistent | ES-start |
Typ hnacího hřídele | Solid shaft |
Průměr hnacího hřídele | 6.0 |
Průměr hlavní trubky (mm) | 25.0 |
Převodový poměr | 1.62 |
Strunová hlava | SF400 |
Standardní nylonová hlava (objednací číslo) | SF400/E1 |
Vibrace pevá rukojeť / pravá rukojeť (m/s) strunová hlava | 3.6 / 3.7 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) nůž / strimpví hlava | - / 101.4 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) nůž / strunová hlava | - / 91.7 |
CO² (g/kW・h) 1 | 1180 |
- 1
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.