Due to its industry leading power to weight ration and ergonomics, the CS-2511TES has become a favourite with arborists, carvers and foresters around the world. The CS-2511TES C features a carving bar.

Nízká hmotnost
S hmotností pouhých 2,3 kg je to nejlehčí a nejkompaktnější motorová pila v naší nabídce.

Otvírání víček nádrží bez použití nářadí
Víčka nádrží lze otevřít bez použití nářadí pomocí startovací rukojeti.

Světově ojedinělý výkon
Díky svému neuvěřitelnému výkonu při zachování nízké hmotnosti se model CS-2511TES stal oblíbeným mezi arboristy po celém světě. Profesionálům, kteří pracují na tak vysoké úrovni dovedností a přesnosti, vyhovují pouze ty nejlepší stroje.
Čím je výrobek jedinečný?
Nízká hmotnost
Pila je zkonstruována tak, aby i přes nízkou hmotnosti byla zachována její dlouhodobá životnost.
Ergonomie
Pila je optimálně navržena pro maximální efektivitu a pohodlnou obsluhu.
Ideální poměr výkon / hmotnost
Super lehká konstrukce s výjimečným výkonem.
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 25.0 |
---|---|
Výkon (kW) | 1.11 |
Výkon (HP) | 1.51 |
Hmotnost bez náplní | 2.3 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.19 |
Objem olejové nádrže | 140 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 0.68 |
Palivová pumpička | ano |
Systém zapalování | CDI |
Startovací asistent | ES-start |
Brzda řetězu | setrvačná |
Automatický sytič s rychlými volnoběžnými otáčkami | ano |
Napínání řetězu | boční |
Rozteč řetězu (palce) | 3/8 |
Šířka vodící lišty (palce) | 0.50 |
Délka lišty (cm/inch) 1 | 20, 25, 30 / 8, 10, 12 |
Vibrace přední/zadní rukojeť (m/s²) | 3.5/4.0 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) | 108.9 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) | 99.7 |
CO² (g/kW・h) 2 | 961 |
- 1
- Not all lengths available in every country. Available bar lengths may incur differing RRPs. Please check with your local dealer.
- 2
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.