Pila CS-621SX je inovovanou verzí mezi profesionály oblíbené pily CS-620SX. Tento model je vybaven nejnovějším motorem ECHO vyrobeným v Japonsku o obsahu 59,8 cm³, který produkuje při zachování výkonu a spolehlivosti výrazně nižší emise. CS-621SX patří do řady X Series – což znamená, že patří mezi top produkty ECHO.

Nízké emise
Díky našim technologiím, které umožňují snižovat emise motorů při současném zachování výkonu, si držíme vedoucí pozici v oboru.

Pila pro každodenní práci v lese
Na pilu CS-621SX se při práci v lese můžete plně spolehnout, protože vyrobena v Japonsku na základě nejvyšších možných standardů kvality a je testovaná v nejnáročnějších pracovních podmínkách. Dlouhodobá životnost stroje je dána klikovou skříní z hořčíkové slitiny.

Dobře vyvážená a výkonná
Díky dobrému vyvážení a ergonomii je pila přesná a velmi dobře se ovládá.
Čím je výrobek jedinečný?
Vysoký výkon
Pila CS-621SX je jednou z nejvýkonnějších pil ECHO.
Ergonomie
Navržena pro maximální efektivitu a komfort při práci.
Nízká hmotnost
Pila je zkonstruována tak, aby i přes nízkou hmotnost byla zachována její dlouhodobá životnost.
Detaily produktu
Obsah motoru (cm³) | 59.8 |
---|---|
Výkon (kW) | 3.2 |
Výkon (HP) | 4.4 |
Hmotnost bez náplní | 6.3 |
Objem palivové nádrže (l) | 0.65 |
Objem olejové nádrže | 300 |
Spotřeba paliva při maximálním výkonu motoru (l/h) | 1.81 |
Systém zapalování | CDI |
Startovací asistent | dekompresní ventil |
Brzda řetězu | setrvačná |
Automatický sytič s rychlými volnoběžnými otáčkami | ano |
Napínání řetězu | boční |
Rozteč řetězu (palce) | 3/8 |
Šířka vodící lišty (palce) | 0.58 |
Délka lišty (cm/inch) 1 | 45, 50, 60 / 18, 20, 24 |
Vibrace přední/zadní rukojeť (m/s²) | 4.2 / 5.2 |
Hladina akustického výkonu (dB (A)) | 113.7 |
Hladina akustického tlaku (dB (A)) | 103.2 |
CO² (g/kW・h) 2 | 712 |
- 1
- Not all lengths available in every country. Available bar lengths may incur differing RRPs. Please check with your local dealer.
- 2
- This CO² measurement results from testing a (parent) engine representative of the engine type (engine family) over a fixed test cycle under laboratory conditions and does not imply or express any guarantee of the performance of a particular engine.